Polityka Gwarancyjna
Niniejsza ograniczona gwarancja dotyczy wszystkich aktualnych rowerów marki OTTOBEST wyprodukowanych od 2021 roku.
OGARNICZONA GWARANCJA
I) Wsparcie techniczne na całe życie
Nasze Centrum Serwisowe znajduje się w środkowej Polsce.
Marki ADO, ENGWE, HIMO i inne zobowiązują się do świadczenia usług technicznych dla użytkowników OTTOBEST. W razie potrzeby prosimy o kontakt.
II) Bezpłatna usługa konserwacji
OTTOBEST gwarantuje tylko oryginalnemu właścicielowi, że rama, sztywny widelec lub oryginalne części każdego nowego roweru marki OTTOBEST są wolne od wad materiałowych i wykonania przez następujące określone okresy:
Części | Czas gwarancji | Polityka gwarancyjna | |
Części konstrukcyjne | (1) Rama | 10 lat |
Uwaga: Po wtórnym montażu systemu napędowego i systemu transmisji wymagane jest ponowne debugowanie. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi instrukcjami:
. |
(2)przedni widelec | 1 rok | ||
(3)rura do siodełka | 1 rok | ||
(4)kierownica | 1 rok | ||
(5)mostek kierownicy | 1 rok | ||
(6)dźwignia hamulca | 1 rok | ||
(7)klamka hamulcowa | 1 rok | ||
(8)korba zębatki | 1 rok | ||
(9)koło łańcucha | 1 rok | ||
(10) dźwignia zmiany biegów | 1 rok | ||
(11)przerzutka | 1 rok | ||
Części elektryczne | (1)ładowarka | 1 rok | |
(2)bateria | 1 rok | ||
(3)silnik | 1 rok | ||
(4)kontroler | 1 rok | ||
(5)instrument | 1 rok | ||
(6)booster | 1 rok | ||
(7)USB ładowarka | 1 rok | ||
(8)dźwignia przyspieszenia | 1 rok | ||
(9)przełącznik 2w1 | 1 rok | ||
(10)światło przednie | 1 rok | ||
Części eksploatacyjne | Chwyt kierownicy, siodełko, pedał, opona, błotnik, itp., części eksploatacyjne, nie objęte są gwarancją, w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń podczas użytkowania, prosimy o dokonanie zakupu w naszym sklepie; Prosimy o kontakt z centrum obsługi online lub z infolinią i podanie następujących informacji, aby skorzystać z usług gwarancyjnych produktów OTTOBEST: |
- Platforma zakupowa, w tym konto sklepu platformy/sprzedawcy itd. ;
- Faktura zamówienia, w tym numer zamówienia/ID/data itd.;
- Adres e-mail i wysyłki;
- Krótkie wyjaśnienie problemu, w tym opis/zdjęcie/krótki film itp.
III) Płatna usługa konserwacji
Jeżeli produkt OTTOBEST jest nienormalny z powodu poniższych przyczyn, marka OTTOBEST zapewni bezpłatne doradztwo techniczne i płatne usługi konserwacji dla użytkownika:
Uszkodzenia spowodowane przez instalację roweru za pomocą nieoryginalnych części;
Części lub produkty, które przekroczyły czas gwarancji;
Uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem, naprawą i konserwacją;
Uszkodzenia spowodowane przez katastrofę naturalną, uszkodzenia manualne;
Brak dowodów, takich jak zdjęcia czy filmy;
Uszkodzenia spowodowane przez modyfikację, dodanie lub redukcję części;
Części, które są częściami zużywającymi się, jak powłoka, dętka, łańcuch, pedał;
Uszkodzenia spowodowane przez zalanie wodą;
WYMAGANA MONTAŻ PO ZAKUPIE
Ta gwarancja dotyczy tylko rowerów i ram zakupionych nowych od autoryzowanego sprzedawcy marki.
OGRANICZONA NAPRAWA
Chyba że przewidziano inaczej, jedynym środkiem zaradczym na podstawie powyższej gwarancji, lub jakiejkolwiek domniemanej gwarancji, jest wymiana wadliwych części na te o równej lub większej wartości według wyłącznego uznania OTTOBEST. Ta gwarancja rozciąga się od daty zakupu, tylko dla oryginalnego właściciela, i nie jest przenośna. W żadnym wypadku OTTOBEST nie ponosi odpowiedzialności za żadne bezpośrednie, przypadkowe lub wynikowe szkody, w tym bez ograniczeń, szkody osobowe, szkody materialne, lub straty ekonomiczne, niezależnie od tego, czy są one oparte na umowie, gwarancji, zaniedbaniu, odpowiedzialności za produkt, czy jakiejkolwiek innej teorii.
WYKLUCZENIA
Powyższa gwarancja, lub domniemana gwarancja, nie obejmuje:
Normalnego zużycia części, takich jak opony, łańcuchy, hamulce, przewody i zębatki, w sytuacjach, gdy nie ma wad montażowych lub materiałowych.
Rowerów serwisowanych przez innych niż Autoryzowany Sprzedawca Marki.
Modyfikacje od stanu pierwotnego.
Użytkowanie roweru w nieprawidłowych, konkurencyjnych i/lub komercyjnych działaniach lub do celów innych niż te, do których rower został zaprojektowany.
Uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi.
Uszkodzenia wykończenia farbą i naklejkami wynikające z udziału w zawodach, skokach, jazdy downhill i/lub treningów do takich działań lub wydarzeń w wyniku wystawienia roweru na ekstremalne warunki lub jazdy w takich warunkach.
Opłaty za wymianę lub zamianę części.
Za wyjątkiem przewidzianych w tej gwarancji i wszelkich dodatkowych gwarancji, OTTOBEST oraz jego pracownicy i agenci nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub uszkodzenia (w tym przypadkowe i wynikłe ze strat lub uszkodzeń spowodowanych przez zaniedbanie lub domyślność) wynikające z lub dotyczące roweru OTTOBEST.
OTTOBEST nie udziela żadnych innych gwarancji, wyraźnych lub domniemanych. Wszystkie domniemane gwarancje, w tym gwarancje sprzedawalności i przydatności do określonego celu, są ograniczone czasowo do trwania wyraźnych gwarancji wymienionych powyżej.
Każde roszczenie dotyczące tej gwarancji musi być zgłoszone za pośrednictwem Autoryzowanego Sprzedawcy Marki lub dystrybutora. Wymagany jest dowód zakupu lub inny dowód daty zakupu przed rozpatrzeniem roszczenia gwarancyjnego.
Roszczenia zgłoszone poza krajem zakupu mogą podlegać opłatom i dodatkowym ograniczeniom.
Czas trwania gwarancji i jej szczegóły mogą różnić się w zależności od typu ramy i/lub kraju. Niniejsza gwarancja daje Ci konkretne prawa, a Ty możesz również mieć inne prawa, które mogą się różnić w zależności od miejsca. Ta gwarancja nie narusza Twoich statutowych praw.